De voertuigen uitgerust met het L-jetronic inspuitsysteem van Bosch hebben een vollast/nullast schakelaar gemonteerd in plaats van een potentiometer / gasklep positie sensor.
Voorbeelden van voertuigen met een dergelijke gasklep…
De voertuigen uitgerust met het L-jetronic inspuitsysteem van Bosch hebben een vollast/nullast schakelaar gemonteerd in plaats van een potentiometer / gasklep positie sensor.
Voorbeelden van voertuigen met een dergelijke gasklep…
Met deze adaptor kunt u de bijgeleverde MAP sensor plaatsen en vastzetten op de positie waar voorheen de koudstart injector gemonteerd zat. Deze koudstart injector is met een vrij programmeerbaar systeem niet meer nodig.
Met deze adaptor kunt u de bijgeleverde MAP sensor plaatsen en vastzetten op de positie waar voorheen de koudstart injector gemonteerd zat. Deze koudstart injector is met een vrij programmeerbaar systeem niet meer nodig.
Deze alternatieve verdelerkap kunt u op de bestaande verdeler plaatsen. In deze kap komt een HALL sensor en een aangepaste rotor. Daarmee wordt het mogelijk de ontsteking en injectie sequentieel te sturen.
Deze alternatieve verdelerkap kunt u op de bestaande verdeler plaatsen. In deze kap komt een HALL sensor en een aangepaste rotor. Daarmee wordt het mogelijk de ontsteking en injectie sequentieel te sturen.
Deze alternatieve verdelerkap kunt u op de bestaande verdeler plaatsen. In deze kap komt een HALL sensor en een aangepaste rotor. Daarmee wordt het mogelijk de ontsteking en injectie sequentieel te sturen.
∙ EFIgnition46 Motormanagement systeem met montagesteun
∙ Volledige kabelboom met alle stekkers voorgemonteerd en gelabeld
∙ Alle benodigde sensoren met alle montage benodigdheden en brackets
∙ Uitlaatpijp…