Navigatie

U-EMS4

Vorige Artikel 4 van 4
€ 329,00 (exclusief 21% BTW)
Aantal

De U-EMS4 is de voorloper van de EFIgnition 46.

Deze ECU heeft een aantal dingen anders dan de EFIgnition, dus voor sommige projecten kan ze nog steeds handig zijn. De prijs is helaas hoger omdat het assembleren zeer veel tijd kost.

Ten opzichte van de EFIgnition heeft deze ECU de volgende zaken anders:

  • 4x interne IGBT drivers voor direkte bobine sturing van conventionele bobine's.
  • Interne MAP sensor tot 1,5 bar overdruk (boost).
  • GEEN steppermotor controller (wel PWM F-Idle valve)
  • NIET waterdicht.

Leveringsomvang

  • 1x U-EMS4 ECU
  • 1x Connector
  • 40x Krimpcontacten
  • Software vrij te downloaden

Injectie

  • 4x Individuele injector sturing voor openingstijd op 1/1000 milliseconde nauwkeurig. 
  • Injector timing op 0,1 graad instelbaar per toerental en belasting
  • Hoeveelheid inspuiting per injector regelbaar (Injector Trim)
  • Diverse brandstof inspuiting strategien instelbaar (MAP, MAF, AlphaN, ITB)
  • Siamese inlaat semi- en volsequentiële inspuiting
  • Instelbare decceleratie stop voor de inspuiting
  • Closed loop mengselregeling met Air Fuel ratio doelwaarde tabel
  • Injector staging
  • Flex Fuel sensor aansluitbaar (E85 of BioEthanol)
  • Injectie kenveld omschakeling

Ontsteking

  • 4x individuele bobine sturing. Configuraties met 1-2-3-4-5-6-8-10 en 12 cilinders zijn mogelijk (kanaal 5 en 6 zijn extern te plaatsen)
  • Wankelmotoren zijn ondersteund tot 3 rotors.
  • Ontstekingtiming met een precizie van 0,1 graad nauwkeurig
  • Ontsteek offset instelbaar voor Odd-fire motoren (Ducati, Harley Davidson, Maserati, PRV motor)
  • Ontsteking kenveld omschakeling
  • Bobine laadtijd instelbaar en correctie op accuspanning en acceleratie
  • Ontstekingstijdstip correctie op inlaatluchttemperatuur
  • Stationairloopherkenning en lastafhankelijke stationairloop timing

Overig

  • Veel verschillende toerentalopname sensor (VR / HALL / Opto) en triggerwheel configuraties mogelijk.
  • Instelbare toerenbegrenzer (Spark retard / Spark cut / Fuel cut)
  • Regeling stationair toerental via PWM motor of Steppermotor
  • Launch control / Flat shift / Sequential shift / schakelontlasting voor automaatbakken
  • Laaddruk regeling voor turbo motorem
  • Toerenteller uitgang
  • Regeling elektrische ventilator koelvloeistof
  • Barometrische correctie
  • Lachgas controller

Software

  • Calibratie middels gebruiksvriendelijke Freeware Tunerstudio.
  • Diverse apps via ingebouwde Bluetooth op Android toestellen

Let op: incorrecte aansluiting of behandeling van het systeem kan tot schade aan het systeem en aangesloten componenten leiden. Daarom raden wij aan het systeem aan te schaffen in combinatie met de prefab kabelboom. Dit verhoogt de proffesionaliteit van de installatie enorm. Het scheelt veel tijd bij installeren en het voorkomt grote vergissingen en problemen.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2016 - 2018 EFIgnition | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel